„Kým prídem ako spravodlivý Sudca, najprv prídem ako Kráľ milosrdenstva.

Skôr ako nadíde Deň spravodlivosti, ľuďom bude dané znamenie na nebi.

Zhasne všetko svetlo na nebi a bude veľká tma po celej zemi.

Vtedy sa objaví na nebi znak kríža a z otvorov, kde boli prebité ruky a nohy Spasiteľa,

bude vychádzať veľké svetlo, ktoré bude po nejaký čas osvetľovať zem.

Bude to krátko pred posledným dňom.“

Ježiš Kristus sv.Faustíne Kowalskej

Krakow - Poľsko / r.1928

 

„Ja som dala svetu Spasiteľa a ty máš hovoriť o jeho veľkom milosrdenstve a pripraviť svet na jeho druhý príchod, keď príde nie ako Milosrdný Spasiteľ, ale ako Spravodlivý Sudca. Ó, ten deň je strašný. Deň spravodlivosti, deň Božieho hnevu je určený. Trasú sa pred ním anjeli. Hovor dušiam o veľkom milosrdenstve, kým je čas zľutovania.“ 

Slová Panny Márie sv. Faustíne z dňa 25. Marca 1936:

Denníček 635

  

Pred Kristovým príchodom Cirkev musí prejsť poslednou skúškou,

ktorá otrasie vierou mnohých veriacich.

 

Prenasledovanie, ktoré sprevádza jej putovanie tu na zemi, odhalí „tajomstvo neprávosti“ v podobe náboženského podvodu, ktorý prináša ľuďom zdanlivé riešenie ich problémov za cenu odpadnutia od pravdy. Najväčším náboženským podvodom je podvod antikrista, to znamená určitého pseudomesianizmu, v ktorom človek oslavuje sám seba namiesto Boha a jeho Mesiáša, ktorý prišiel v tele.

 

Tento podvod antikrista sa už rysuje vo svete vždy, keď si niekto nárokuje splniť v dejinách mesiášsku nádej, ktorá sa môže uskutočniť iba mimo dejín, a to eschatologickým súdom. Cirkev odmietla túto falzifikáciu budúceho Kráľovstva aj v umiernenej podobe, známu pod názvom milenarizmus“, ale najmä v politickej podobe sekularizovaného,

vnútorne zvráteného“ mesianizmu

Cirkev vojde do slávy Kráľovstva len cez túto poslednú Veľkú noc, v ktorej bude nasledovať svojho Pána v jeho smrti a v jeho zmŕtvychvstaní. Kráľovstvo sa teda neuskutoční dejinným triumfom Cirkvi na spôsob vzostupného pokroku, ale víťazstvom Boha nad posledným náporom zla, po ktorom zostúpi z neba Kristova nevesta.

  

Božie víťazstvo nad vzburou zla bude mať podobu posledného súdu po poslednom kozmickom otrase tohto sveta, ktorý sa pomíňa“.

 

(Katechizmus Katolíckej Cirkvi / 675-677)

Aktualne - novinky

POZOR!!! na falošné správy o konci sveta na 21.12.2012

08.12.2012 11:05
https://aktualityspravynovinky.wordpress.com/2012/11/16/pozor-na-falosnu-spravu-o-konci-sveta-21-12-2012/   https://hriechyokultizmus.wordpress.com/2012/11/21/p-raniero-cantalemessa-cap-o-konci-sveta-predpovedany-na-21-12-2012/

Bol Hurikán Sandy (v New Yorku) Božím trestom?

06.11.2012 09:47
    Hurikán, ktorý v predvečer Sviatku všetkých svätých  a v predvečer prezidentských volieb v USA  ”zvalcoval”  ”hlavne mesto sveta”, svojím “načasovaním” je veľmi zvláštnym úkazom. Ponúkame vám tri pohľady na túto prírodnú katastrofu, ktoré sa v tejto...

UPOZORNENIE !!! Osoby s kontroverznou povesťou: “Ján Kapsdorfer” na Postoy.sk

06.11.2012 09:44
  Ján Kapsdorfer – pod týmto menom vystupuje istá osoba v diskusiách na rôznych diskusných fórach a vytvára rozbroje medzi kresťanmi. Porušuje pravidlá diskusie: - Vyzýva ľudí, aby zverejňovali svoje vlastné mená, priezviská – pritom sám vystupuje pod takým menom, ktoré je na...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Blog - články

KAUZA : ANTIPÁPEŽ - falošný pápež

14.02.2013 02:14
“Antipápež-protipápež-falošný pápež” https://aktualityspravynovinky.wordpress.com/2013/02/12/kauza-antipapez-protipapez-falosny-papez/ “Mons.Turkson (Peter)” https://aktualityspravynovinky.wordpress.com/2013/02/13/kauza-mons-turkson-peter/

Nový a posledný pápež : “Peter Rímsky” (zo zjavenia ct.Holzhausera a sv.Malachiáša)

14.02.2013 02:11
  Ctihodný Holzhauser : “Za posledného prenasledovania svätej Cirkvi rímskej bude sedieť na pápežskom stolci Peter Rímsky a ten bude pásť ovečky mnohých súženiach. Potom sedmohorské  mesto bude zborené a Sudca – pred ktorým sa všetko chveje – bude súdiť svoj ľud. Tento pápež bude...

Vystúpilo mnoho antikristov

06.11.2012 09:55
      RÓBERT SARKA   Deti, nastala posledná hodina. A ako ste počuli, že prichádza antikrist, tak sa teraz objavili mnohí antikristovia, z čoho poznávame, že je tu posledná hodina. (1 Jn 2, 18)     Tajomná postava...
Záznamy: 1 - 3 zo 14
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Kedy bude KONIEC SVETA ???

Dátum: 10.06.2012

Vložil: martin

Titulok: Re:lzi

Ano posolstva ale od koho uz ste zabudli ze satan ma moc klamat ludi preco sa nikto neriadi pismom ale vsade sa podla vas zjavuje maria jezis a davaju posolstva ved to je klamstvo nehovorim ze vase ale satanovo.Ved jezis povedal aj ked vam budu anjeli z neba hovorit ine evanjelium ake on kazal nech je prekliaty .Ja nemozem ani neuznam tie akozeposolstva pretoze verim boziemu slovu ktore nam zanechal v pismu, verim len Jezisovi ziadnej Marii ani Majtrejovi ani neviem komu len Jezis Kristus je jediny spasitel jediny prostrednik medzi clovekom a nebeskym otcom. Tie zjavenia su popisane v bibli precitajte si ju od zaciatku az dokonca a uvidite cie posolstva uznavate. Neuvedomujeme si ze velmi uzka cesta vedie do neba a mi mame radi loz a preto si myslime ze nas nik nemoze oklamat a prave tymi hlupymi posolstvami a zjaveniami nas ma ten svetlonos omotanych kolo prsta a zobeme mu zruky prebudte sa ludia uz konecne neverte vsetkemu co vidite ale preverujte si to v pismu Milost vam a pokoj od Boha ,nasho otca a od Pana Jezisa Krista.

Dátum: 10.06.2012

Vložil: Admin

Titulok: Re:Re:lzi

Milosť a Pokoj nášho Pána Ježiša Krista, nech je v tvojom srdci i medzi nami, navzájom.
Predovšetkým som rád, že tak horlíš pre Pána Zástupov - Ježiša Krista ako aj za Jeho Slovo opísané v Biblii.

Tu však sa treba zamyslieť aj na tvojej strane, či azda nerobíš tú istú chybu ako starozákonní Zákonníci, pretože oni tiež uznávali Bibliu (vtedajšiu 5.Mojžiš.kníh+proroci+Žalmy), ale keď sa k tejto Biblii (Starej Zmluve) pridali dalšie knihy, ktoré boli zjavené apoštolom sv.Lukáš, Marek, Ján, Matúš, dalej sv.Pavol, Jakub a Peter, tak tieto knihy (Novej Zmluvy) už nechceli pridať za súčasť Biblie, pretože sa domnievali, že spomínaní ľudia mali falošné vízie a preto týchto kresťanov považovali za sektárov.

Vidíš tú súvislosť?

Zákoníci sa tvrdošijne pridržiavali len tých kníh, ktoré boli v Starej zmluve (Biblii) a nič nové nechceli do nej vkladať. Podobne ako protestanti nechcú vkladať do Biblie žiadne nové knihy a nechcu ani počuť o nových zjaveniach. Preto doteraz nemajú v Biblii 2 knihy Machabejske, ktoré majú katolíci, ale čo je teraz podstatnejšie, tak že nepríjmajú nové zjavenia Svätých a to v tej domnienke, že Boh so svojim Svätými, či už anjeli alebo zosnulí sa nezjavujú – nakoľko za posledné zjavenie považujú Zjavenie, ktoré je opísané v poslednej knihe Svätého Písma: Zjavenie Jána (Apoklaypsa)

Odvolávaju sa na to, že aj sám apoštol Ján napísal: Kto niečo pridá do tejto knihy... tak (zhreší), ale to povedal o knihe Evanjelia, ktoru napísal a nie o celej Biblii, takže to nie je dôkaz toho, že k spomínaným knihám Starej a Novej Zmluvy sa už nemôže nič pridať a už vôbec to nie je dôkaz o tom, že Boh so svojimi Svätými sa odvtedy nikdy a nikomu nezjavil.

Práve naopak, Boh je Bohom živých a nie mŕtvych, takže sa stále zjavuje živým na zemi, aby sme vedeli ako nás miluje a aký má s nami plán.

Napr. ako si človek môže byť istý, či Boh nechce, aby ľudia užívali antikoncepciu, ked v Biblii sa o tom nepíše? A mohli by sme ešte veľa otázky si dávať, na ktoré nenachádzame jasné stanovisko a práve preto Boh dáva odpoved na zjaveniach.

Vždy to tak bolo od počiatku sveta a bude až do skončenia, že Boh sa zjavuje, len je na nás, aby sme Ducha neuhášali, ale skúmali proroctva a čo je dobré, toho sa pridržali, ako hovorí sv.Pavol.
Máš pravdu, že aj keby nám „anjeli hlásali iné evanjelium, aké hlásal sv.Pavol“, tak nemáme veriť!

Ale prečo?

Lebo sv.Pavol hlásal pravdivé Evanjelium a už v tom čase hlásali ľudia iné evanjelia, ktoré boli falošné. Poznáme napr. Evanjelium podľa Magdalény, ktoré je falošné alebo podľa Judáša a iné... a ked sv.Pavol hovorí, že aj keby anjeli hlásali, tak nemáme veriť – to neznamená, že aj keby anjeli z neba hlásali (ved oni nemôžu klamať), ale ak by sa nám zjavil diabol v podobe nebeského anjela, tak nemáme veriť, lebo ako taký nebude hlásať pravé Evanjelium , ale falošné a to je rozdielne zmýšľanie ako si uviedol.

Už rozumieš? Alebo máš na to iný názor? Spokojne napíš, ked chceš.
Ježiš Ťa miluje, takého aký si. Ináč, keby si sa chcel podeliť o tom, ako si uveril v Pána Ježiša, tak môžeš napísať sukromne. Rád si prečítam svedectvá ako Ježiš sa dáva spoznávať ľudom.

Ešte jedna otázka na záver a Vy v spoločenstve nemáte službu prorokov? Prví kresťania mali a aj v sučasnosti majú mnohé spoločenstvá, tak sa pýtam ako to je vo vašom spoločenstve veriacich.
Dakujem, že si...

Dátum: 17.06.2012

Vložil: Mária Č.

Titulok: Re:Re:Re:lzi

Aj keď tento príspevok nie je určený pre mňa, dovolím si niečo malé namietať: Mám výhrady k tomu, že na základe zjavení sa ľudia môžu dozvedieť o škodlivosti antikoncepcie.

Na to nie sú potrebné zjavenia, pretože to už bolo zjavené prostredníctvom knihy Genezis, kde je opis stvorenia človeka , ktorý je stvorený na Boží obraz a tým je povedané všetko. Okrem toho tu máme Učiteľský úrad Cirkvi, ktorý nám Božie Zjavenia počas dvoch tisíc rokov spoľahlivo vysvetľuje. Pápež Pavol Vi. v encyklike Humanae vitae a aj pápež bl. Ján Pavol II. v encyklike Evangelium vitae dávajú odpovede aj v otázke antikoncepcie.

Nie je vhodné odporúčať zjavenia, ku ktorým sa Cirkev ešte nevyjadrila. Božie Zjavenie spolu s učením RKC je dostačujúce. Nadprirodzenými zjaveniami netreba opovrhovať, ale ich treba opatrne skúmať a podriadiť sa vyjadreniam Cirkvi.

Na tejto web. stránke vidím aj prázdny list s nadpisom: 5. dogma Spoluvykupiteľka.

Pokoj s Tebou !

Dátum: 18.06.2012

Vložil: Admin

Titulok: Re:Re:Re:Re:lzi

Drahé Božie Dieťa, Mária

Bolo by veľa na písanie, aké dobré dielo uskutečňuješ, keď upřednostňuješ učenie Církvi a Evanjelia Ježiša krista, takže ak chceš, môžeme si o tom porozprávať aj súkromne hppsc1310@azet.sk

Teraz však prejdem k tomu, čo považujem za veľmi dôležité, aby sme nezavádzali ľudí do omylu, ked sa považujeme za veriacich (katolíkov)

Totižto Zjavenia Svätých sú základom viery, nádeje a lásky pre spásu člověka a preto kto sa nezaujíma o zjavenia sám stavia svoju vieru a život na piesku (nie však na skale)
Nestačí poznať len učenie Církvi, protože často-krát sa vyjadřuje až po dlhom čase, kdežto Boh so svojimi Svätými hovorí často-krát skôr ako sa niečo vo svete stane a my musíme reagovať v pravý čas.

Zatiaľ toľko o Zjavení a čo sa týka Spoluvykupiteľky, tak som doplnil v rubrike. Ak chceš vedieť, prečo som vymazal časť z tvojho komentára, tak napíš sukromne. Dakujem vopred za pochopenie a prajem požehnaný čas Božieho milosrdenstva.

Dátum: 01.04.2012

Vložil: Radek

Titulok: Proroctví katolických světců a mystiků

Po shlédnutí těchto webových stránek mě napadlo Vám něco málo napsat. Sbírám knihy které patří do kategorie - proroctví katolických světců a mystiků. Podívejte se na moje web stránky a to konkrétně na: https://opusbonum.g6.cz/hobby/knihy/knihy.html - jsou tam knihy, které se těžko shánějí po nakladatelství a antikvariátech.

Dátum: 28.03.2012

Vložil: Zdeno

Titulok: Koniec Sveta

Uz ma unavuju tie vecne HLUPE spekulacie otom ci vroku 2012 pride koniec Sveta. Co ste to za katolikov alebo veriacich? Ziaden koniec a ani Varovanie tento rok vobec nepride. Uz ste zabudli ze sam Syn Bozi a ani jeho blahoslavena Matka a ani Anjeli nevedia dna ani datumu ani rok posledneho sudu a teda konca Sveta? Vie to Len Dobrotivi Boh a Len on rozhodne kedy sa to stane. A este malinko ku Varovaniu ktore bolo predpovedane v Garabandale a na inych miestach. Tento rok urcite nepride, tak mozete v klude spat dalej. Asi ste zabudli ze svet este nesplna vsetky poziadavky aby sa to stalo. Svata Pana jasne povedala zeVarovanie pride ked sa komunizmus znova vrati a kanzom bude zakazane sluzit sv. Omsu a budu tu musiet robit tajne, ludia nebudu moct otvorit dvere kostolov a a ze vobec cirkev bude vypadat akoby zanikla, strati ake kolvek prostriedky na svoju obranu a obhajobu. A myslim ze sme do tohoto stadia este nedorazili. Na zaver Len tolko ze uz by hadam stacilo tych spekulacii kedy co pride, a viac ako po senzaciach obratme svoj zrak na Boha a dakujme mu za kazdy jeden den ktori nam dava a nim aj prilezitost stat sa lepsim clovek a viacej sa priblizovat k nemu. A ako posledne : Nechajme Boha byt Bohom

Dátum: 28.03.2012

Vložil: Admin

Titulok: Re:Koniec Sveta

Pokoj s Tebou Zdeno
Možno máš pravdu, že tento rok 2012 nebude Varovanie ani koniec sveta, ale prečo?
Pretože komunizmus ešte nie je rozšírený tak, že by knazi nemohli služiť sv.omšu?

Áno, máš pravdu, že nie je, ale tiež vieme, že 3svet.vojna začne útokom z Ruska a ako vieme, tak tam je komunistov až až... a čo to má spoločné s týmto...?

Vojna môže nastať hoc aj tento mesiac (to sa nedá vylúčiť) V sučasnosti to už nie je ako v minulosti, že vojna trvala mesiace až roky! V sučasnosti keby nastala 3.svet.vojna, tak behom niekolko dní zasiahne celý svet a zničí ho tak, ako je v posolstve, že 1/3 ľudstva ostane.
Ked toto vieme a tiež, že Rusko bude víťazom nad Rímom – tak komunizmus sa rozšíri oveľa rýchlejšie.
Z toho vyplýva, že ak by Vojna začala napr. o mesiac, tak komunizmus tu môžeme mať ešte máji. A potom už len sa modliť, nech Varovanie príde čím skôr, aby sa ľudstvo obrátilo a nastalo obdobie mieru a pokoja.

Ešte, čo sa týka Hodiny a dňa konca sveta
Prečo si myslíš, že Boh (Ježiš Kristus) nevie, kedy ten čas príde?!
Ved je Boh, tak musí vedieť takéto skutočnosti!
Zrejme ťa mýlia frázy v Biblii, lenže tam je ich viacero podobných a preto nie je dobré si Bibliu vysvetľovať bez vysvetlenia Cirkvi.
Pozri, ako to vysvetľuje sv.Efrém: „ Ako by mohlo byť skryté tomu, ktorý opísal znamenia svojho príchodu, to, čo sám určil?“
https://koniecsveta-obnovasveta.webnode.sk/hodina-jezisovho-prichodu/

Dátum: 16.04.2012

Vložil: marek

Titulok: Re:Koniec Sveta

suhlasím v každom slove. :-)

Dátum: 27.02.2012

Vložil: DALILA

Titulok: KONEC SVETA NEBUDE

TO JE VELKA D... LUDICH

Dátum: 27.02.2012

Vložil: Admin

Titulok: Re:KONEC SVETA NEBUDE

Ahoj Dalila
Ďakujem za záujem
a kedže si použila neslušné slovíčko, tak som si dovolil ho nezverejniť, ale to ostatné som ponechal.
A teraz, čo sa týka tvojho názoru, že "KONIEC SVETA NEBUDE", tak bud tým myslíš, že nebude v r.2012 alebo vôbec?!

1.Ak si myslíš, že nebude v r.2012, tak PREČO - z akého dôvodu?
2. Ak si myslíš, že VôBEC nebude, tak PREČO ...?

To, že nebude v r.2O12, tak to je otázne, nakoľko znamenia sa skôr prikláňajú k tomu, že bude, aj ked to zaiste nie je 100%, ale že KONIEC SVETA PRíDE, tak to je na 100%, kedže Boh (Ježiš Kristus) to povedal a zjavuje to stále na mnohých miestach zjavení.
--
Čo si o tom myslíš?
Dakujem za slušnú a uprimnu odpoved.
Admin

Dátum: 13.03.2012

Vložil: anonym

Titulok: Re:Re:KONEC SVETA NEBUDE

no nebude, nikdy tomu neverim, že bude len to sa stavju nehodi a take veci to už neznamena, že bude koniec sveta, však ani nemate dôkazy - nič

Dátum: 14.03.2012

Vložil: Admin

Titulok: Re:Re:Re:KONEC SVETA NEBUDE

Pokoj s Tebou Anonym

Trochu som upravil tvoj príspevok, keďže nebol dosť zrozumiteľný a viac si už ľudia domyslia.
Písal si, že nemám (resp. nie sú) dôkazy o konci sveta.
Zaiste si počul všade-tade o konci sveta a to všelijaké názory, ktoré sú od seba buď veľmi rozdielne alebo naopak rovnaké, takže môže byť, že môžeš mať falošnú predstavu o konci sveta.

Napr. niektorí si myslia, že koniec sveta znamená úplný-definitívny zánik celej planéty Zem, alebo aspoň ľudskej civilizácii, takže pochopiteľne sa im to nechce veriť.
Rozumiem im a chápem, že takýmto falošným predstavám by som nechcel ani ja veriť, kedže koniec sveta nie je o zániku sveta, ale o obnove sveta a preto aj ten názov web.stránky: "koniec sveta-obnova sveta..."

Ale, čo to znamená a kde sú dôkazy?
Dlôkazy sú posolstvá zo zjavení Boha a jeho svätých,ktorí sa zjavuju na rôznych meistach sveta ako napr. Dechtice pri Trnave alebo Medjugorie a iné...
Ked príde koniec sveta, tak až pred príchodom Boha (Ježiša krista) na Zem a vtedy bude Zem "očistená" (ohňom) do takej miery, že všetko na zemi bude "očistené" aj ľudstvo až na niekoľkých "vyvolených", ktorí to zázrakom prežijú a pri príchode Ježiša Krista sa celá Zem i vesmír obnoví.
Na Novej Zemi bude dokončené dielo Božie, ktoré začal pri stvorení sveta a to vzkriesením a oslávením spravodlivých vo viere a láske.
Anonym, prajem Ti veľa dobrej vôle.
Boh s Tebou

Záznamy: 49 - 60 zo 68
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

Pridať nový príspevok

pp.Benedikt XVI. a viz.Vassula Ryden

 

Nežný Otec,

nenechaj dopadnúť Svoj hnev na túto generáciu,

aby úplne nezanikla.

Neponechaj Svoje stádo napospas strachu a úzkosti,

keď vody vyschnú a príroda spustne,

všetko zhynie v Tvojom hneve a zmizne bez stopy.

Žiara Tvojho Dychu zapáli zem a obráti ju na pustinu!

Na obzore sa objaví hviezda.

Noc bude ničivá a popol bude padať

ako sneh v zime, prikrývajúc Tvoj ľud ako prízraky.

 

Zmiluj sa nad nami, Bože

a neposudzuj nás prísne.

Rozpomeň sa na srdcia,

ktoré sa radujú v Tebe a Ty v nich.

Rozpomeň sa na Svojich verných,

a nenechaj na nás dopadnúť Svoju mocnú ruku,

ale radšej nás vo Svojom Milosrdenstve pozdvihni

a vtlač Svoje nariadenia do každého srdca.

Amen.

(28.11.2009 / Ježiš Kristus - Vassule Ryden) 

Prečo sú vízie od WILLIAM MARRION BRANHAM falošné ?!

Dátum: 10.02.2013

Vložil: Jozef

Titulok: Uvodna stranka:

Dobry den, mate tu odvolanie na katechismus:
Kráľovstvo sa teda neuskutoční dejinným triumfom Cirkvi na spôsob vzostupného pokroku, ale víťazstvom Boha nad posledným náporom zla, po ktorom zostúpi z neba Kristova nevesta.


(Katechizmus Katolíckej Cirkvi / 675-677)
mesto kristova nevesta tam by malo byt toto co je naozaj v katechisme!! :
677 Cirkev vstúpi do slávy Kráľovstva len cez poslednú Veľkú noc, v ktorej bude nasledovať svojho Pána v Jeho smrti a Vzkriesení.595 Kráľovstvo sa teda nezavŕši dejinným triumfom Cirkvi596 v stále vyššom pokroku, ale víťazstvom Boha nad posledným rozpútaním zla597, pri ktorom zostúpi z neba jej Ženích.598

takuto hrubu chybu ako "znalci" by ste tu vazne nemali mat!!
prajem pekny den



Dátum: 12.02.2013

Vložil: Admin

Titulok: Re:Uvodna stranka:

Pokoj s tebou, Jozef
a z ktorého katechizmu to máš?
Ten nový to nie je, tak asi nejaký starší, že?
Mohol by si napísať z ktorého roku a vydania?
Dakujem za uprimnu odpoved.

Ináč nevidím tam až taku hrubu zmenu, len v zmene slov, ktoré v sebe zahrnaju tu istu podstatu.
To je ako so zmenou slov v Loretanskych litániach, kde sa už nehovorí "Matka neporušená", ale "Matka panenská"- slová iné, ale význam a podstata je tá istá!

Podobne aj tu:
"posledným rozpútaním zla" je ten istý význam: "posledným náporom zla"

Dátum: 25.03.2012

Vložil: Believer

Titulok: Prečo sú vízie od WILLIAM MARRION BRANHAM falošné ?!

V 1.kapitole Jánovho evanjelia v 46. a 47.verši je hovorené o Filipovi, ktorý prišiel zavolať Natanaela, ktorému chcel ukázať Ježiša. Natanael odpovedal Filipovi "Či z Nazareta môže byť niečo dobrého?" a vtedy mu Filip povedal: "POĎ A VIDZ!".
Myslím, že aj vy by ste mali najskôr skúmať niektoré veci a ak nie sú zhodné so Slovom, až vtedy ich odsudzovať.

Na základe čoho hovoríte, že WILLIAM MARRION BRANHAM bol falošným prorokom?! Skúmajte Písmo a porovnajte ho s Posolstvom, ktoré priniesol tento muž. Či sa jeho proroctvá nevyplnili tak, ako ich predpovedal?! To nemôže byť falošné, ak sa to vyplnilo presne podľa toho, čo bolo vypovedané. Predsa by diabol nestál sám proti sebe... Ak to nie je od diabla, musí to byť OD BOHA, nemyslíte?

Dátum: 25.03.2012

Vložil: Admin

Titulok: Re:Prečo sú vízie od WILLIAM MARRION BRANHAM falošné ?!

Believer
Dakujem za zaujímavu otázku a názor ohľadne posolstiev W:M.Branhama.

Najprv odpoviem na to, že je otázne - nakoľko jeho proroctvá sa naplnili a to podobne ako aj u iných falošných prorokov.
Ked ho porovname napr. s Nostradamom, tak môžeme vidieť suvislosť a to takú, že aj Nostradamus predpovedal udalosti, ktoré sa udiali a predsa jeho negatívny názor na pápežov je typickým znakom falošných prorokov.

Podobne je tomu aj u W.M.Branhama, ktorý tiež neuznáva autoritu pápežov, kdežto každý pravý prorok uznáva neomylnosť pápežov (v záležitostiach viery a mravov) ako o tom hovoria naši nebeskí Rodičia (Panna Mária a Pán Ježiš, všetci anjeli a svätí)

Takže okrem tohto mylného postoja Branhama je ešte otázne, či sa všetky jeho proroctvá naplnili a keby aj teoreticky sa naplnili, tak to ešte nemusí byť dôkaz jeho pravosti.
Pretože aj v Biblii sa píše o veštici, ktorá kráľovi Šavlovi veštila buducnosť a predsa vieme o nej, že bola falošná veštica (falošná prorokyňa).
Falošní proroci sú preto falošní,pretože hovoria o viere v Boha, ale nehovoria v sulade s tým, čo Boh hovorí. Podobne ako to robil diabol v raji, ked poukazal na Boha ako veriaci, ale nakoniec od Evy nežiadal to, čo chcel Boh, ale on sám

A tak je to aj v prípade Branhama
On hovorí o Bohu ako veriaci, ale nežiada od ľudí to, čo chce Boh
Napr. hovorí o 1000 ročnom kráľovstve, že ho máme očakávať, ale my už v ňom žijeme, takže ho nemôžme očakávať.
Túto herézu učia aj iní falošní proroci (dokonca aj katolícky) ako je nemenovaná žena z Írska a potom aj protestantska kresťanka menom: K.M.Baxter (ová)
Táto heréza sa volá: Milenarizmus (Chiliazmus)
Môžeš si o tom prečítať vyššie na stránkach.

Myslím a som presvedčený, že Branham si osvojil falošného ducha, ktorého falošní proroci si osvojuju ked nepoznaju dostatočne falošné proroctvá. Ja sám som bol jeden z nich, takže viem, ako zmýšľajú a ako sa z toho dostať i von...
Prajem požehnaný čas Božieho milosrdenstva, na orodovanie Panny Márie +

Dátum: 26.03.2012

Vložil: Believer

Titulok: Odpoveď

Ďakujem za Vašu odpoveď.
Keďže tu spomínate pápežov, mali by sme sa najskôr zamyslieť nad ich službou. Zvestujú Božie Slovo a chcú oslavovať Boha (ich Stvoriteľa) alebo seba? Myslím si, že od skutočnej Pravdy sú až príliš ďaleko. Ak by pápeži boli ozajstným sluhmi Boha, prečo by potom pristáli na tom, aby ich ľudia uctievali a klaňali sa im , keď Písmo hovorí, že iba Bohu sa máme klaňať?!
W.M.Brahnam nikdy o sebe netvrdil, že je prorokom a nikdy sa sám nevyvyšoval. Svoje poslanie od Boha nikdy nezneužil pre svoj prospech. V každej situácii sa odvolával na Bibliu.
Ak ide o 1000 ročné Kráľovstvo - ako môžete povedať, že je už tu na zemi, keď je pomedzi ľuďmi toľko hriechu a nevery? V 1000-ročnom Kráľovstve nebude hriech. Ono ešte len príde.

Dátum: 26.03.2012

Vložil: Admin

Titulok: Re:Odpoveď

Believer
Zaujalo ma, ked si písal, že počas 1000 ročného kráľovstva NEBUDE NA ZEMI HRIECH!

Predpokladám, že to vnímaš tak ako Chiliasti - mysliac si, že počas tej doby na zemi ľudia nebudu páchať žiaden hriech, takže bude ako v Nebi (lebo tam sa nepácha žiaden hriech), len s tým rozdielom, že to bude na zemi okrem iného...

Dobre som ti porozumel?
Ak áno, tak potom je ešte otázne: KDE sa presne píše v Biblii, že na zemi sa nebude páchať hriech počas 1000 ročného kráľovstva. ???
Dakujem za uprimnu odpoved.

Pridať nový príspevok

„...chcem vás poprosiť, aby

Rusko bolo zasvätené môjmu Nepoškvrnenému Srdcu ,

 a aby bolo zavedené zmierujúce sväté prijímanie

na prvú sobotu v mesiaci.

Ak budú moje prosby splnené, Rusko sa obráti a nastane mier.

 Ak nie, Rusko svoje omyly vo svete rozšíri,

tieto vyvolajú nové vojny a prenasledovania Cirkvi,

 mnohé národy budú zničené,

dobrí budú mučení a svätý otec (pápež) bude mnoho trpieť.

 Napokon však moje Nepoškvrnené Srdce bude triumfovať,

svätý otec mi zasvätí Rusko,

ktoré sa obráti

a svetu darujem obdobie mieru a pokoja.“

 

(Panna Mária viz.Lucia vo Fatime 13.7.1917)

 

     NEWS-spravy         

Zjavenia Svätých - posolstvá

https://dobro-a-zlo.webnode.sk/

1. sv.Faustína

2. Don Stefano Gobbi

3. Vassula Ryden

4. Medjugorie

5. Dechtice

6. Amsterdam

7. Garabandal

Viac ...

Falošné Vízie-proroctvá-posolstvá

falosni-proroci/

 

STOP NWO (New World Order)

STOP Slobodomurárstvu

 

Peter povedal Ježišovi:

„Pozri, my sme opustili všetko a išli sme za tebou. Čo z toho teda budeme mať?“

Ježiš im povedal:

„Veru, hovorím vám:

Pri obnovení sveta, keď Syn človeka zasadne na trón svojej slávy, aj vy,

čo ste išli za mnou, zasadnete na dvanásť trónov a budete súdiť dvanásť kmeňov Izraela.

A každý, kto pre moje meno opustí domy alebo bratov a sestry, alebo otca a matku, alebo deti, alebo polia,

dostane stonásobne viac a bude dedičom večného života.“

(Mt 19,27-29)